ALGEMENE VOORWAARDEN – ZYNC Laadpalen
Dit zijn onze algemene voorwaarden. Deze zijn, samen met de verwijzingen die ze bevatten, van toepassing op elke overeenkomst die wij, ZYNC Laadpalen (KvK-nummer: 74055550), met u sluiten. Mocht u vragen hebben, aarzel dan niet contact op te nemen. Dat kan via [email protected] of per post: ZYNC Laadpalen Koningsstraat 22A, 4043JB Opheusden. U kunt ons ook bereiken op ons telefoonnummer 085-0608804 en op Facebook; ZYNC Laadpalen. Wij hebben het recht deze algemene voorwaarden te wijzigen. U stemt ermee in dat steeds de laatste versie van deze algemene voorwaarden op onze overeenkomst van toepassing zal zijn.
Artikel 1 – Producten en diensten
ZYNC verkoopt elektrische laadpalen en accessoires voor elektrische auto’s. Hierbij bieden we u ook de mogelijkheid om de laadpaal (via een extern bedrijf) te installeren.
Artikel 2 – Betalingen
De (totale) prijs van de producten staat in onze webshop aangegeven, en kan wijzigen door extra toevoegingen van accessoires. U kunt in onze webshop betalen met iDEAL. Mocht er een akkoord komen op een offerte wordt er een betalingstermijn van 14 dagen na de plaatsing/installatie gehanteerd.
Betaling van een factuur, de afnemer dient binnen de genoemde termijn de factuur te betalen. Is dit niet het geval zullen er extra kosten in rekening worden gebracht, nadat er 14 dagen na de einddatum nog niet betaald is.
Artikel 3 – Leveringen
Wij leveren uw product af op het adres dat u bij de bestelling hebt opgegeven. U kunt het adres niet meer wijzigen als het pakket als verzonden is. PostNL verzorgt de distributie. Wanneer het pakket is verzonden, ontvangt u van ons een track & trace code. Hier kunt u de bestelling mee volgen. Wij doen ons best om de bestelling zo snel mogelijk te leveren. Als de bestelling vertraagd is, stellen wij u hiervan schriftelijk op de hoogte. We garanderen dat u uw bestelling uiterlijk 30 dagen na bevestiging van de bestelling zal ontvangen. Lukt dit onverhoopt niet, dan kunt u ons verzoeken om (a) het bedrag dat u voor het product betaald hebt meteen terug te storten, of (b) een vervangend product (van gelijke waarde) te sturen.
Artikel 4 – Retour
U mag het product altijd binnen 14 dagen, nadat u het hebt ontvangen, terugsturen. Dit kunt u doen met het retourformulier of door een e-mail te sturen naar [email protected]. Nadat u van ons een bevestiging hebt ontvangen, moet u het product binnen 14 dagen opsturen. Als wij het product hebben ontvangen, storten wij binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag terug. De kosten voor de retourzending komen voor uw rekening. Tijdens de termijn die u heeft om te bedenken of u het product wilt houden, moet u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. U mag het product alleen uitpakken. Bij gebruik en plaatsing van het product, heeft u het product geaccepteerd en is het niet mogelijk om het product te retourneren.
Artikel 5 – Garantie
ZYNC geeft 24 maanden garantie op de elektrische laadpalen. Op de laadkabels die wij aanbieden geeft ZYNC maximaal 6 maanden garantie. Als het product bij normaal gebruik en binnen de garantietermijn kapot gaat, heeft u recht op een vervangend product. Het defecte product moet u dan naar ons sturen in de originele verpakking. De verzendkosten zijn voor uw rekening.
Artikel 6 – Aansprakelijkheid
Wij zijn niet aansprakelijk voor de schade die veroorzaakt is door gebruik van een product. Dit geldt niet als die schade is ontstaan door onze opzet, grove nalatigheid of bewuste roekeloosheid. Uw recht op schadevergoeding zal in ieder geval maximaal het bedrag zijn van het bestelde en betaalde product.
Artikel 7 – Privacy Policy
Wij beschermen uw persoonsgegevens in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). U kunt voor meer informatie onze Privacy Policy raadplegen.
Artikel 8 – Intellectuele eigendomsrechten
Alle intellectuele eigendomsrechten (zoals: auteursrechten, beeldmerken, woordmerken) op onze teksten, foto’s, beelden en andere materialen, zijn ons eigendom (of hebben wij in beheer met toestemming van de rechthebbende). Uw gebruik mag hier geen inbreuk op maken.
Artikel 9 – Klachtenregeling
Als u een klacht heeft over de uitvoering van de overeenkomst, horen wij dat graag. Stuur uw klacht dan zo snel mogelijk (en zo volledig mogelijk omschreven) naar [email protected] Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk afhandelen, uiterlijk binnen 5 dagen nadat we uw klacht hebben ontvangen. Als het langer duurt om de klacht af te wikkelen, ontvangt u binnen 2 dagen een bevestiging van uw klacht en laten we weten wanneer we een inhoudelijk antwoord verwachten. Als we de klacht niet onderling
kunnen oplossen, ontstaat er een geschil dat valt onder de geschillenregeling.
Artikel 10 – Geschillenregeling
- Op deze algemene voorwaarden en de overeenkomsten die wij met u sluiten is het
Nederlands recht van toepassing. In het geval van een geschil is de rechter te
Gelderland bevoegd. - Ook kunt u als consument terecht op het ODR-platform (Online Dispute Resolution).
Dit platform biedt een eenvoudige, doelmatige, snelle en goedkope
buitengerechtelijke oplossing voor geschillen die voortvloeien uit onlinetransacties.
Voor meer informatie zie: http://ec.europa.eu/odr